شریک سازید:
وزارت امور داخله اعلام کرده است که بهمنظور کاهش حوادث ترافیکی، تأمین مصونیت شهروندان و جلوگیری از ازدحام در جادههای عمومی، تردد ریکشاها در تمامی شاهراهها و جادههای بزرگ کشور بهطور کامل ممنوع شده است.
این وزارت با نشر اعلامیهای گفته است که این تصمیم در چارچوب تدابیر جدید برای تنظیم بهتر ترافیک و کاهش خطرات ناشی از رفتوآمد وسایط نقلیه در مسیرهای پررفتوآمد اتخاذ شده است.
در همین حال، وزارت امور داخله افزوده است که تراکتورها و سایر وسایطی که فاقد چراغ و تجهیزات روشنایی لازم باشند، در ساعات شب اجازه تردد در جادهها را نخواهند داشت.
مسوولان از رانندگان خواستهاند تا به این مقررات پابند بوده و برای حفظ نظم ترافیکی و جلوگیری از وقوع حوادث، با نهادهای مربوط همکاری کنند.