رادیو افکار مردم

رادیو افکار مردم

جسد یک دختر و یک مرد از داخل دریا در فاریاب بیرون کشیده شد

گزارش
شریک سازید:

مسولین امنیتی در ولسوالی خواجه سبز پوش ولایت فاریاب می‌گویند: جسد یک دختر۱۱ ساله و یک مرد ۳۳ ساله که به دریا عرق شده بودند پس از دو روز جستجو بدست آمد.

قاری گل محمد نیازی قوماندان امینه ولسوالی خواجه سبز فاریاب پوش می‌گوید؛ پس سرازیر شدن سیلاب ها در دریای این ولسوالی یک دختر ۱۱ ساله بنام عایشه به تاریخ ۱۹ ثور غرق شده بود و یک مرد ۳۳ ساله بنام محمود جهت پالیدن این دختر خورد سال به داخل دریا می شود بدلیل بلد نبودن آب بازی وی نیز غرق می گردد.


آقای نیازی می افزاید،جسدکودک ۱۱ ساله بنام عایشه بنت تاج بای باشندۀ قریه غذاری را بر اثر سعی تلاش نیروهای امنیتی و مردم محل عصر روز گذشته با استفاده از اسکواتر از داخل دریا بیرون کشیدند.


آقای نیازی همچنان گفت؛ جسد مرد ۳۳ ساله بنام محمود را نیز قبل از ظهر امروز (جمعه ۲۱ ثور ۱۴۰۳) از دریای واقع قریه قره شیخی ولسوالی خواجه سبز پوش پیدا کردند.


بااین حال از سوی قاری گل محمد نیازی قوماندان امینه ولسوالی خواجه سبز پوش فاریاب برای خانواده محمود نام بخاطر انتقال جنازه از میمنه به ولایت غور مبلغ ۱۰ هزار به خانواده عایشه ۵ هزار افغانی نقدی برای هریک از آب بازان که بخاطر بیرون کشیدن جسد دختر  غرق شده تلاش کرده بودند مبلغ ۳ هزار افغانی کمک شده است.


گزارش: اولوغ بیک “غفوری”

بازدیدها: 381