رادیو افکار مردم

رادیو افکار مردم

تهران و اسلام‌آباد به نبرد مشترک علیه تروریسم قول دادند

جهان
شریک سازید:

کاخ نخست وزیری پاکستان همزمان با دیدار رسمی نخست وزیر این کشور و رئیس جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که تهران و اسلام‌آباد مصمم به توسعه تجارت و نبرد مشترک علیه تروریسم هستند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان، محمد شهباز شریف پس از استقبال رسمی از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان در اسلام‌آباد، ابتدا میزبان یک دیدار دوجانبه شد و پس از آن دیدار هیات بلندپایه دو کشور به ریاست سران ایران و پاکستان برگزار شد.

کاخ نخست وزیری پاکستان در بیانیه مقدماتی خود اعلام کرد: شهباز شریف و سید ابراهیم رئیسی راهکارهای تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند.

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر پاکستان به آیت‌الله رئیسی گفت که من و مردم پاکستان صمیمانه از سفر شما خرسندیم و خوشامد می‌گوییم.

 کاخ نخست وزیری پاکستان افزود که تهران و اسلام‌آباد مصمم به نبرد مشترک علیه تروریسم هستند.طرفین همچنان تقویت تجارت دو کشور و گسترش همکاری‌ها در حوزه ارتباطات را مورد بررسی قرار دادند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

وی در این سفر با آصف‌ علی زرداری رئیس جمهوری این کشور نیز ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌ وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود

بازدیدها: 95